2017. március 4., szombat

59.Fejezet~ Események tömbkelege

Catherine Clark
28. November; Dubai, Egyesült Arab Emírségek

Fortyogva állok a kávéfőző előtt. Koffein adagom már régen elhűlt, de Neymar és a tej még mindig sehol. Dühömben már készülnék lehúzni tisztán a pohár tartalmát, mikor nagy örömömre meghallom nyitódni a liftajtót. Sóhajtva indulok el a nappaliba.
- Azt hittem már sosem...- a látvány belém fojtja a szavakat.
Cristiano Ronaldo. Gareth Bale. Marcelo. Karim Benzema. James Rodríguez és nem utolsó sorban, Sergio Ramos.
Értetlenül pislogok a focistákra, akiknek kurvára Madridban lenne a helyük.
- Ti meg hogy kerültetek ide?
- Kate! Beszélnünk kell!- Veszi át a szót a brazil.
Felhúzom szemöldökömet és így tekintek végig a díszes társaságon. Ha most nem bukunk le, akkor soha.
- Orvosi segítségre van szükséged! Ez nem normális Catherine! A világ legjobb orvosai biztosan megtudnák oldani!
- Te meg miről beszélsz?- Nem tudhatnak a vetélésről.
- Kate, tudom, hogy nehéz... de be kell látnod! Skizofrén vagy!- Gesztikulál hevesen Marcelo.
- HOGY MI VAN? TE TELJESEN MEGVESZTÉL?- Üvöltöm el magam.
- Nyugi Kate! Nem gáz, mi melletted állunk és segítünk!- Szól közbe Bale is.
- Van tetkód?- Vág bele Karim az egészbe. teljesen értelmetlen módon
Értetlenül grimaszolok rá. Ez meg hogy jött? Nem is válaszolok inkább.
- Nem vagyok skizofrén. Catherine Clark vagyok- beszélek lassan, kimérten.
- De az vagy bazdmeg, fogdd már fel!- Csattan fel Cristiano.
- Fogd be!- Rivall rá az összes többi férfi, megelőzve engem.
- Takarodj innen de nagyon gyorsan!- Morgom felé összeszorított fogakkal, mire felnevet.
- Ugyan már, te is tudod, hogy nem ezt akarod- kacsint rám.
Tenyerem elindul. Már készülne az arcán csattani, mikor elkapja csuklómat. Tekintete lángol.
- Mit képzelsz magadról?- Próbálja visszatartani üvöltését.
- Megköszönném, ha visszavennél a hangerőből és távoznátok.
- Talán a palid éppen alszik egy kiadós menet után?
- A húgom te nyomorék!- Csattanok fel.
 - Miért kell így ordibálni? - Hallom meg Pep jellegzetes hangját hátam mögül.
Megfordulok. Testvérem -Vincent nélkül- ácsorog a szobája előtt. Anyaszült meztelenül. Sosem zavartatta magát.
 - Mondtam, hogy van tetkója! - kiált fel Benzema.
 - Upsz, azt hiszem lebuktam - kapja a szája elé a kezét.
Legszívesebben egy lapáttal basznám fejbe Pepet. Idióta.
 - Pep, azt hiszem jobb ha felöltözöl - szólok rá erélyesen.
Eleget téve kérésemnek visszavonul birodalmába, de előtte még végigméri a sportolókat egyenként.
Percekig nem pislogtam, csak néztem az ajtót ahol az előbb tűnt el a lány.
 - Megmondtam vagy megmondtam, hogy van tetkója? - Szólal fel ismét Benzema.
 - Azt hiszem én most leülök - meredt maga elé Marcelo.
Néma csend telepszik le. Nem tudok ránézni egyikőjükre sem. Azt kívánom, hogy ez bárcsak egy rossz álom lenne csak. Semmi több.
 - Mi ez a gyász hangulat? - Tér vissza tele energiával Pep és Vinc.
Nagy nehezen ugyan, de sikerül megérteni az összesnek, hogy ikrek vagyunk. Nehéz feladat.
 - Pep? Pep az nem férfi név?- Értetlenkedik Cristiano.
 - Amint látod nem.
 - Én azt hittem.... Én... - kezd el dadogni. Kíváncsian fordulok a portugál felé, aki egyre fehérebb lesz.
 - Jól vagy?- Jönnek ki a számon a szavak, mielőtt gondolkozhatnék.
Szánalmas ugyan, de még mindig ugyanúgy törődök vele.
 - Nem. Én egy hatalmas fasz vagyok.- Ebben egyet értek.
 - Akkor ha jól értem, most te voltál Madridban - rakja összes a beszélgetés első értelmes mondatát, mire Pep helyeselni kezd.
 - Én téged? ... Veled? ... - képed el szenvedve Rondalno, mire húgom újra csak helyeselni tud.
 - És én? Ha jól sejtem, akkor te voltál...
 - Alattad, feletted, melletted, rajtad? - harapja be az ajkát. - Ó, igen csődör. Az én voltam.
 - És te? - néz Sergio az olaszra. - Te ezt végig tudtad? Ő most akkor végül is ki neked?
 - A barátja vagyok. A legjobb barátja! - hangsúlyozza ki a szót. - És igen, tudtam róla.
 Még mielőtt újabb vita törne ki a portugál a világ legrosszabb mondatát ejti ki száján.
 - Magunkra hagynátok minket? Szeretnék beszélni Catherine- nel - vési tekintetét enyémbe. - Négyszemközt!
 - Nem hiszem, hogy ez jó ötlet! - teszi csípőre a kezét Pearl.
 - Pep, hagyd! - sóhajtok fel. - Egyszer túl kell ezen esnünk!
 - Biztos vagy benne?
 - Persze. Menjetek csak - intek.
Pep a lift helyett a bejárati ajtót célozza meg. Fogalmam sincsen hova akarja őket vinni, de, mint a kiskacsák, úgy követik.
 - Hát te?- Torpan meg.
Az ajtón apám lép be oldalán egy barna hajú nővel, aki ugyanolyan elegánsan van felöltözve, mint ő maga.
A nagy Tim Clark értetlenül pislog a Real Madrid keretének egy csekély részére.
- Nos, sziasztok fiúk- erőlteti meg magát és kezet fog egyenként minddel, Ronaldot kivéve. Talán apám, végre egyszer az életben az én oldalon fog állni a pénzzel szemben?
A portugál láthatóan zokon veszi a bunkóságot, ami teljesen jogos.
A harmincas éveiben járó nő a kezét nyújtja felém.
- Grace Mckruz- mutatkozik be.
- Catherine Clark.
A kis társaság, akik eddig lelépni készültek most megkövülten állnak a nyitott ajtóban.
- Nos, szerettem volna nektek bemutatni a barátnőmet. Grace-szel pár hónapja ismertük meg egymást.
Pep felhorkan. Apánk nem a hosszú kapcsolatok híve a válás óta. Mondjuk meg tudom érteni. Én sem mernék akármibe belemenni egy ilyen eset után.
A lift ajtaja újra nyílik. Ki jöhet még? Neymar lép ki az elhúzódó szárnyak mögül kezében két doboz tejjel. Időben!
- Azt hiszem ezzel elkéstem- emeli fel a papírdobozokat.
- Ezt jól gondolod- leteszi a kávézóasztalra őket.
- Nem hittem volna, hogy ide akarsz jönni- araszol felém, miközben Ronaldot méregeti.
- Mert mit hittél, mire kell a címe?
- Te mondtad meg ezt a kurva címet ennek a fasszopónak?- Indul el dühösen Neymar felé Pep, de Vinc karjait vékony derekára tekeri.
A lány csak kapálozni képes, de nem bír kiszabadulni az izmos kezek közül. Szerencsére.
- Nyugi kicsim, a babák!- Próbálja halkan suttogni neki, de nem jön össze.
Mindenki hallja.
- Hogy mik? Pearl Clark mi az ördögöt műveltél? Azt hittem, hogy, most egy ideig nem lesz senki sem újra terhes ebben a kikurt házban!- Emeli fel apa a hangját.
- Apa...- próbálnám megnyugtatni, de nem tudom mit mondhatnék neki.
- Nyugalom Tim! A gyerekvállalás remek dolog! Te leszel a legnagyszerűbb nagypapa a világon! Biztos vagyok benne- simogatja meg az oroszlánt, amiből egyből egy macskakölyök lesz a monológ végére.- Hagyjuk magukra a fiatalok és igyunk meg egy kávét kettesben. Majd máskor megismerem őket- húzza maga után apámat a lifthez, ahol eltűnnek.
- Ki ez és mit művelt az apánkkal?- Pislog rám értetlenül Pep.
- Fogalmam sincs- állok én is furcsán az ügyhöz.
Ez bizarr volt.
- Engem inkább az érdekelne, hogy apád mire utalt azzal, hogy "most egy ideig nem lesz senki újra terhes"?- Szólal meg Cris.
Kezében lévő telefonja rezegni kezd. Miközben ránéz a hívó nevére én ugyanezt teszem.
- Biztosan Tatjana. Juni tudja már, hogy lesz egy orosz kistesója?- Szólok vissza durván.
- Nekem talán nem lehetnek barátaim? Tudtommal ti is csak barátok vagytok Neymarral.
Legszívesebben szétfaggatnám azt az önelégült képét, majd agyoncsókolgatnám.
- Igen. És mi most megyünk is- tereli ki a birka társaságot az ajtón.
A nyílászzáró csukódása jelzi, hogy már csak ketten maradtunk.
- Nos?- Húzza fel szemöldökét kérdően.
Nagy levegőt veszek és mesélni kezdek.
- Terhes voltam. Tőled. De elvetéltem a sok idegeskedéstől. Ezt akartam elmondani, amikor elküldtél. A legelső alkalommal történt. Régóta ugyanazt a fogamzásgátlót szedtem és emiatt a szervezetem immunissá vált rá. Érted te ezt? Gyereket vártam tőled, te szemét!- Üvöltöm arcába sírva  a kegyetlen igazságot.

1 megjegyzés:

  1. Mi a .......!!!.....??!..büdös....!
    Naneeee,nee,péeles (helyesírás no comment) hogy gondoltad ezt? Hee?!Istenem! Még egy ilyen jó történet biztosan nincsen.Káááárr,hogy nem FOLYTATTAD!Te!!!!Kecskeee!Most ideges vagyok.Mindenki át akar b@szni?Egy helyesírási hibát sem találtam benne!Mi ez?Istenek vagytok 👌

    VálaszTörlés