2016. április 20., szerda

22. fejezet ~ Őrület

Pearl Clark

29. Szeptember; Milánó, Olaszország


  Miután Kate végre jelentkezett és elmagyarázta, hogy miért nem reagált a hívásaimra és az üzeneteimre, sokkal nyugodtabb lettem. Még a fiúk is megjegyezték, hogy végre visszatért a régi Pep. Nekem fel sem tűnt, hogy elment, de mivel tényleg jobban éreztem magam, így könnyen belementem egy hétvégi bulitúrába a kedvenc focistáimmal.
 - Még egy whiskeyt! - kiáltottam oda a csapos fiúnak a sokadik bárban.
 - Nem lesz sok? - kérdezte Vinc aggódva mivel egész este próbált lépést tartani velem az ivásban, de hiába.
 - Nyugi, még a minimum vonalnál sem tartok - vigyorogtam rá.
Otherside
Szegény barátom nem látott még semmit az igazi dubai-i partizásaimból, így nem tudta, hogy ennyi nekem meg sem kottyan. - Inkább te is engedd el magad és ne foglalkozz most semmivel - nyomtam a kezébe az egyik vodkás poharat. Egy gyors mozdulattal eltüntettem az enyémből az alkoholt, majd Vincentet magam után húzva, elindultam a táncparkettre. Testem felhevült, szinte magától mozdult a zene ütemére. Hangosan énekelve, tombolva adtam át magam az éjszakának.
Egész éjjel ittunk és táncoltunk. Rengeteg pasival kavartam, de valahogy mindig visszatértünk egymáshoz és vigyorogva ráztuk magunkat tovább a zenére.
- Mindjárt jövök, csak ki kell mennem a mosdóba - közöltem a csapat szintén nem túl szomjas tagjaival. Ahogy végig haladtam a folyosókon, hogy végre eljussak a célomhoz, majdnem átestem két összefonódó alakon, akik éppen felhevülten smároltak a fal mellett. 
 - Bocsi - motyogtam halkan. Szemeim elkerekedtem, mikor az egyikükben felismertem Vincent alakját. Ott akartam őket hagyni, de a lábaim nem engedelmeskedtek. Beharapott ajkakkal figyeltem a két gyönyörű testet, ahogy egymásba olvadtak. Felkavaró volt látni a barátomat ilyen intim pillanatban. Mire észbe kaphattam volna, Vincent szeme kinyílt és tekintetét az enyémbe fúrta. Olyan szikrázó, mély vágy sütött belőle, hogy beleborzongtam. Megbabonázva néztem végig ahogy ajkait a srác nyakára nyomta és megszívta miközben végig szemezett velem. Kéjes nyögés tört fel az ismeretlen pasi torkából, amitől végre kapcsoltam és gyors léptekkel elsiettem. Hatalmas sóhajjal dőltem neki a mosdó ajtajának mikor végre bejutottam. Szemeimet lehunytam és felidéztem azt a pillanatot, amikor felizgultam két pasi csókolózásától.
 - Anyám, mindenképp szexelnem kell ma - sóhajtottam fel vágyakozva. Mielőtt visszamentem volna a többiekhez, hideg vizet engedtem a csuklóimra, hogy a testem valamelyest lehűljön.
Első utam a pulthoz vezetett ahol megpróbáltam enyhíteni a szárazságot a torkomban. Nem számoltam hány pohár ital kellett ahhoz, hogy már ne lássam magam előtt az előbb történteket, de mire eljutottam abba az állapotba, már nem igen érzékeltem magam körül semmit.
 - Gyere Cica! - súgta valaki alkoholtól kicsit nehezen forgó nyelvvel a fülembe, én pedig minden fenntartás nélkül követtem. Szexelni akartam.
Az utcán taxiba ültünk és amíg ő bemondta a címet, kezem önálló életre kelt és bekúszott a férfi inge alá. Ismerős, kigyúrt izmokat tapintottam, mozdulatom nem csak belőlem, de belőle is vágyakozó sóhajt váltott ki. Ajkam felfedező útra indult a nyakán és a borostás állvonalán míg végül eljutottam a szájáig. Vadul, éhesen estünk egymásnak.A whiskey és a vodka íze keveredett a szánkban. Alkalmi sofőrünk hangos krákogással jelezte mikor megérkeztünk a megadott címre. Egy pillanatra felsejlett előttem, hogy az "idegen" vajon honnan tudta, hogy hova kell jönni, de aztán egy újabb eszméletlen csók után teljesen ki is reppent a fejemből ez a gondolat. Helyét átvette a mérhetetlen szexéhség, ami részben az elfogyasztott alkoholnak és a mostanában tanúsított önmegtartóztatásomnak volt köszönhető. Alig vártuk, hogy kinyíljon az ajtó, amin keresztül bebotladoztunk a lakásba és neki dőltünk a falnak.
Hips Don't Lie
Vadul téptük egymás ajkát, miközben a kezünkkel igyekeztük megszabadítani a másikat a felesleges ruhadaraboktól. Partnerem helyzete sokkal könnyebb volt, hiszen az én testemet csak egy vékony ruha takarta, ami azonnal lecsúszott rólam, ahogy a cipzárt lehúzta. Melltartót alapból nem viseltem, míg a tangám néhány másodperc múlva eltépve landolt a lábam körül elterülő ruhámon. Már csak magassarkúban álltam az ostromot, aminek a jóképű idegen vetett alá. Türelmetlenül szakítottam ketté a pólóját, hogy minél előbb magamhoz tudjam vonni az izmos felsőtestét. Somolyogva figyeltem, ahogy kapkodva megszabadul a nadrágjától és az alsójától, majd felemelte a jobb lábamat és a derekához szorította. Hangosan felnyögtem, mikor belém hatolt. Mozdulatai kicsit sem voltak finomak, inkább vad, állatias mozdulatokkal tett magáévá. Kisebb sikoly hagyta el a torkomat, mikor elsodort az orgazmus mindent elsöprő ereje. Ezután a férfi felkapott és az ölében vitt el a szobáig, ahol letett az ágyra és újabb kellemes kínzásoknak vetett alá.

Egy igen erőszakos dobos szólójára ébredtem aki a fejemben kezdett bele a magánszámába.
 - Pff - próbáltam ülő helyzetbe hozni magam, de nem ment, mert egy kéz a mellkasomon megakadályozott benne. - Mi a..? - pattantak ki hirtelen a szemeim, majd lassan beugrottak a tegnapi képek és egy hatalmas vigyor terült szét az arcomon. Elégedetten dőltem vissza a párnámra.
 - Uhm - nyögött fel a mellettem fekvő.
Kíváncsian fordítottam oldalra a fejemet, hogy lássam kivel szexeltem végig az éjszakát. Tekintetem végig simogatta a kidolgozott testet, egészen a kerek fenéktől az izmos hátig. Önelégülten, vigyorogva vettem tudomásul, hogy megint jól választottam. Érdeklődve pislogtam végre az arcára és mikor felfogtam, hogy mit látok, egy kisebb sikoly hagyta el a torkomat. 
 - Vincent?! - kerekedtek tányér nagyságúra a szemeim. 
 - Csssh - emelte a kezét a szám elé és próbált elhallgattatni. - Halkabban, szét megy a fejem - morogta.
 A sokktól még mindig bénultan néztem a mellettem fekvőre aki szemeit eltakarva kezdett észhez térni. Először csak az egyik, majd a másik szemét nyitotta ki. Látszott a tekintetéből, hogy sejtelme sincs róla, hogy hol van és mi történt.
 - Pep??? - emelkedett két oktávot a hangja mikor végre felfogta, hogy mit lát, illetve hogy kit. 
 - Vinc? - utánoztam a hanglejtését és a fejemet félre fordítva vártam a magyarázatát. 
 - Mi? - nézett végig először magán, majd rajtam. Biztos megértette, hogy mit jelent az, hogy egymás mellett fekszünk, anyaszült meztelenül, mert idegesen felült és elpirult. - Lefeküdtünk? - suttogta halkan, mintha azzal meg nem történté tudná tenni a dolgokat.
 - Úgy néz ki - válaszoltam komoly arcot vágva, de belül már jót derültem a helyzetünkön. 
 - És?
 - Mit és? - pislogtam rá csodálkozva.
 - Szóval...jó volt?
 - Ez komoly? - röhögtem fel visítva. - Meleg létedre lefeküdtél egy csajjal és téged az érdekel a legjobban, hogy milyen volt? - hitetlenkedtem.
 - Igen - bólintott zavartan. - Még soha nem voltam nővel és...
 - Én voltam az első? - vágtam a szavába meglepődve.
 - Ja, elvetted a szüzességemet, megrontottál - vigyorodott el. 
 - Kapd be! - ütöttem vállba.
 - Inkább te. Valahogy nem rémlik, hogy ilyet is csináltunk volna - évődött velem tovább. 
 - Most mi lesz? - komorultam el hirtelen.
 - Semmi - vonta meg a vállát a barátom. - Minden marad a régiben.
 - Vinc, nem csinálhatunk úgy, mintha nem történt volna semmi - akadtam ki. - Egész éjjel dugtunk és.. - hadonásztam idegesen.
 - Hé, hé hé - ölelt magához a pasi. - Ne húzd fel magad feleslegesen - simított végig a hajamon. - Inkább válaszolj! Élvezted?
 - Tudod, hogy igen, bár nem nagyon emlékszem a részletekre - pirultam el.
 - Akkor? Nincs itt semmi gáz. Volt egy görbe esténk és kész. Segítettünk egymáson, hogy ne robbanjunk fel a szexuális feszültségtől. 
 - Téged nem zavar? Mármint, én úgy tudtam, hogy csak a fiúkat szereted? - néztem a szemébe kérdőn.
 - Én is, de úgy látszik biszexre ittam magam - húzta széles mosolyra a száját. Szemei jókedvűen csillantak meg.
 - Ez nekem magas - másztam ki az ágy szélére, hogy felkeljek, de egy erős kar megakadályozott benne. - Hé! - kiáltottam felháborodottan.
 - Gyere ide - döntött hanyatt az ágyon Vincent majd fölém mászott és a szemeimbe nézett. - Pep, ettől még nem változott semmi. Ugyanúgy barátok maradunk, mint eddig. Vagy te mást szeretnél?
Born This Way
 - Persze, hogy nem csak nem tudom, hogy mostantól hogy tudok majd rád nézni? - vallottam be, elkerülve a tekintetét.
 - Ó, szóval túl jó volt velem és attól félsz, hogy mostantól senkivel se lesz ilyen szuper? - kacsintott rám egy ördögi vigyorral a szája sarkában.
 - Beképzelt majom - csaptam a mellkasára miközben próbáltam kiszabadulni alóla. 
 - Állj le kicsi lány, mert bajok lesznek - mordult fel Vinc, de döbbent tekintetemet látva elnevette magát. - Tudod, reggel vagyok a legaktívabb - kezdte húzogatni a szemöldökét és csípőjét az enyémnek nyomta.
 - Ó - kerekedtek el a szemeim amikor megéreztem a merevedését. - Na neeem - ráztam meg a fejemet. - Nem fogunk megint dugni.
 - Hogy te milyen gonosz vagy!
 - Csak gyakorlatias. Vincent, te tegnap még egy pasival smároltál, most meg itt döfködsz a KisVinccel - próbáltam magyarázni neki a helyzet fonákságát.
 - Kicsi? Ez neked kicsi? - dörzsölte megint hozzám magát.
 - Áááá! - sikítottam fel szörnyülködve és végre sikeresen lelöktem magamról a testét. Röhögve tápászkodtam fel és ugrottam arrébb az ágytól, hogy még csak véletlenül se érjen el. 
 - Szóval csak dugásra kellettem? - biggyesztette le az ajkát szexisen. - Kihasználtál, elvetted a szüzességemet és...
 - Fogd be! - tettem a kezemet a szájára nevetve. - Bolond vagy!
 - Tudom, de mentségemre legyen mondva szeretlek - kacsintott rám miután belecsókolt a tenyerembe. 
 - Én is téged, te idióta - mosolyogtam rá melegen. 
Annyira más volt, mint a többi pasi. Tudtam, hogy többet nem fog szóba kerülni köztünk a mai éjszak és ennek nagyon örültem. Kicsit fura volt, hogy életem legjobb szexuális élménye innentől az ő nevéhez fűződik majd, de úgy voltam vele, hogy majd csak túl tesszük rajta magunkat. És ami a legfontosabb volt számomra, hogy a barátságunk erősebb volt, mint valaha. 

2 megjegyzés:

  1. Tudtam tudtam tudtam *0*
    És az a beszólás "Biszexre ittam magam" hát az ütött xD
    Már akkor tudtam h lesz vmi amikor Vinc emlitette a gyerekeket. *0*
    Kiváncsi vagyok, hogy lesz-e ennek folytatása és hogy a focisták mit szolnak hozzá *0*
    Puszil és ölel fallen angel :* <3
    Ui.: bocsi a késedelemért de itt a suli vége és hulla vagyok már :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a hozzászólást, örülök, hogy tetszett.
      Pihenj sokat és gondolj arra, hogy mindjárt itt a hétvége. :)
      Hatalmas ölelés: Dolores <3 <3 <3

      Törlés