2016. december 17., szombat

50. fejezet ~ Bulizzunk!

Pearl Clark
November 17; Madrid, Spanyolország


Az utolsó simításokat is végeztem magamon és már csak a védőre kellett várnom, de rá se sokáig, mert végszóra meghallottam a kopogását az ajtómon.

 - Wáó! - néztem rajta végig elismerően miután kinyitottam neki az ajtót.
 - Ezt nem nekem kellett volna mondanom? - nevetett fel miközben szemeiben vágy csillant meg. Mivel nem akartam elkésni, gyorsan becsuktam magam mögött az ajtót.
 - Mehetünk? - pislogtam fel rá ártatlanul.
 - Állok szolgálatára hölgyem! - nyújtotta a karját. - Minden értelemben - kacsintott rám vigyorogva  miközben a lift felé sétáltunk.


Sergio Ramos
aznap este


Büszkén vonultam be a buliba, Kattel az oldalamon. A tudat, hogy őrjítően jól néz ki, magabiztos köcsöggé tett. Önelégült képpel néztem ahogy a csapattársaim a földről vakarják össze az állukat, de legjobban a portugál reakciója tetszett.

Éppen beleivott a poharába majd mikor felpillantott meglátta a volt barátnőjét egy testhez tapadó, piros csodában és majdnem megfulladt a köhögéstől. Tekintetem a mellette álló nőre siklott, aki mint egy szobor, mereven nézett maga elé.
 - Szent Habakukk! - hívta fel magára a figyelmemet Catherine. - Ennyire ne legyen már átlátszó!
 - Kiről beszélsz? - értetlenkedtem.
 - A naaaaagy CR7-ről - csóválta meg a fejét jókedvűen. - Azt hitte, ha belibeg ide valami csajjal, féltékennyé tesz? Na arra várhat! - ragadta meg a kezemet, majd elhúzott a másik irányba, ahol beálltunk a táncolók közé. Egész este együtt voltunk. Beszélgettünk a többiekkel, nevetgéltünk és mikor elkapott minket a hév, csókolóztunk. A köztünk vibráló kémia egyre sürgetőbbé vált. Kezeim már nem bírtak magukkal, mindenhol bebarangolták a buja, gömbölyded női testet.
 - Akarlak! - nyögtem a fülébe mikor tánc közben hozzám érintette a fenekét amitől férfiasságom azonnal életre kelt.
 - Akkor keressünk egy nyugis helyet - fordult meg a karjaimban és ajkát beharapva, somolygott rám a hosszú szempillái alól.
Nem kellett kétszer mondania. Megragadtam a csuklóját és magam után húztam, amit kacagva fogadott. Jó pár szobába benéztem, de szinte mind foglalt volt. Drága csapattársaim is felpörögtek az este folyamán, így ki a feleségével, ki a barátnőjével enyelgett egy-egy eldugott helyen. Nagy nehezen rátaláltam egy használaton kívüli fürdőre. Esélyt sem adva Katenek a tiltakozásra, rávetettem magam a forrón hívogató ajkaira. Nyelvemmel azonnal behatoltam a fogai közé és felderítő útra indultam a szájában. Hangos nyögésekkel nyilvánította ki tetszését. Felfoghatatlan gyorsasággal szabadultunk meg a ruháinktól, hogy aztán felforrósodott bőrünkkel tapadjunk egymáshoz. Számba vettem Catherine egyik mellbimbóját és szívni kezdtem.
 - Ó, bassza meg, bassza meg - hallottam meg az elragadtatott hangokat miközben ujjai a hajamba túrtak és meghúzták a tincseimet. Vigyorogva engedtem ki a számból, hogy aztán újabb kínzásnak vessem alá.
Combjainál fogva megemeltem és feltettem a mosdó melletti szekrényre, lábait szétnyitottam és közé térdeltem. Nyelvemmel megérintettem nőiességének középpontját, amitől felsikoltott és talpait a vállamnak támasztotta.
 - Serg! - kiáltotta, miután néhány nyalintás után megfeszült. Örömmel láttam, hogy csúcsra ért. Nem hagytam neki időt a pihenésre, farkammal azonnal felnyársaltam. Körmei élesen marták végig a hátamat, ahogy egyre gyorsabb ütemben löktem őt. A gerincemen végig futó borzongás jelezte, hogy már nem vagyok messze én sem a katarzistól, ezért még erőteljesebben kezdtem mozogni benne. Kate élveteg mosollyal nyúlt kettőnk közé és simogatni kezdte magát. Tekintetemet, ha akartam se tudtam volna levenni arról a pontról, ahol az ujjával izgatta a csiklóját, miközben néha hozzáért a férfiasságomhoz. Szemhéja elnehezült, teste hátrahajlott mikor újabb orgazmus söpört végig rajta ami engem sem hagyott hidegen, hiszen úgy rám szorult, hogy szinte minden rezdülését éreztem. Hangosan nyögve élveztem belé majd arcomat a válla és a nyaka közé fúrtam. Jólesőn szívtam be az illatát.
 - Most csak kettesben? Hol hagytátok a többieket? - hangzott fel egy gúnyos hang mögöttünk. Számat elhúzva fordultam az ajtó felé.

Pearl Clark
aznap este


A kielégítő szex után pont nem vágytam a portugál gúnyos képét bámulni, de muszáj volt. Ott állt az ajtóban, vállával a félfának dőlve és éhes tekintetével bejárta a testemet. Ramos farka még mindig bennem volt így eltakarta az alsó felemet.

 - Otthon hagytam őket - csúszott ki a számon, mielőtt végig gondolhattam volna, hogy mit teszek. - Csak nem azért jöttél, mert te is be akarsz szállni? Sajnálom, az a hajó már elment - csóváltam meg gúnyosan a fejemet majd végig simítottam a védő meztelen fenekén amit ő kérdő tekintettel figyelt. Ajkam lusta mosolyra húzódott ahogy leolvastam a dühöt Ronaldo arcáról. Hogy még jobban húzzam az agyát, csókokkal borítottam be a rajtam, bennem lévő tetovált testet és közben az ajtóban álló férfi szemeibe néztem.
 - Kurva! - hördült fel Cristiano amikor nyelvemmel Sergio mellbimbóját vettem kezelésbe. Döbbenten észleltem, ahogy a bennem lévő testrész éledezni kezdett. Nevetve mozdítottam meg a csípőmet, amitől Ramos felnyögött, a portugál pedig sűrű káromkodások közepette csapta ránk az ajtót. Még akkor is kacagtam, mikor a védő kicsúszott belőlem és a fal felé fordított. Cseppet sem finomkodva hatolt belém hátulról és kergetett újabb mámorító orgazmusba mindkettőnket.

(...)

 - Gonosz vagy ugye tudod? - csókolt szájon Sergio miután megtisztálkodtunk és felöltöztünk.
 - Één? - pislogtam rá ártatlan szemeket meresztve rá.
 - Bizony te - nevette el magát. - Soha nem szeretnék a bosszúd céltáblája lenni - csóválta meg a fejét.
 - Nem tudom miről beszélsz? - tetettem a tudatlant.
 - Ó, dehogyis nem. Szerintem mostantól Crisnek az lesz a rémálma, amit ma látott.
 - Senki nem kérte, hogy kémkedjen utánunk - vontam meg hanyagul a vállamat.
 - Ez igaz - sóhajtott fel a védő -, de ettől még megsajnáltam.
 - Mi van? - kerekedtek el a szemeim.
 - Hogy is mondjam? - jött zavarba. - Talán azért, mert tudom, hogy mit veszített veled - simított végig az arcomon. - Kate, te gyönyörű vagy, kedves, okos és nem utolsó sorban kurva jó az ágyban. Minden férfi ilyen csajról álmodik és amikor elveszíti... - húzta el a száját. - Egyszóval, teljesen megértem őt amiért kiakadt.
 - Én viszont nem! - csattantam fel mérgesen, így palástolva a csalódottságomat amit a nővérem neve váltott ki belőlem. - Ő volt az aki választott! Ő tagadta meg azt ami kettőnk közt volt! Utólag már könnyű okosnak lenni - mordultam fel.
 - Tudom Cica! - próbált nyugtatni Ramos, nem sok sikerrel.
 - Azt hiszem én most haza megyek - közöltem vele hirtelen.
 - Miért?
 - Mert így is több közös levegőt szívtam el azzal a pojácával, mint szerettem volna - világosítottam fel miközben a kijárat felé igyekeztem.
 - Hazakísérlek - jelentette ki.
 Tiltakozni akartam, így hirtelen megfordultam a tengelyem körül, nem számított rá így belém ütközött és hogy ne essek el, magához rántott. Szája, mint keselyű az áldozatára, lecsapott az enyémre. Nyelve azonnal áttörte az ellenállásomat. Ujjaimmal a fejbőrébe martam, míg ő a fenekemet markolta meg. Két menet után is kívántuk egymást.
 - Hű, de kis hevesek vagytok ma! - nevetett fel mellettünk Benzema. - Szobára kellene mennetek!
 - Ó, ne félj Karim! - szólt bele a beszélgetésünkbe Ronaldo gúnyosan. - Megoldják ők akárhol. Olyanok, mint a nyulak - ivott bele önelégült pofával a poharába, miközben a nője, mint egy karót nyelt díszítőelem állt mellette.
 - Mi van édes? - léptem elé és simítottam végig az arcán amitől lefagyva nézett rám hatalmas, barna szemeivel. - Talán nem elég jó az új cicus? Tanítsak neki egy-két új fogást? Tudod? Kurva a kurvának - vigyorodtam el majd felágaskodtam és végig nyaltam a portugál ajkát.
 Nevetve figyeltem ahogy kézfejével dühösen letörli a nyomát.
 - Bocsi, de szerintem az ágybeli tudásom ősi tehetség, így senki nem tudja megtanulni, se leutánozni - kacsintottam rá, majd magára hagytam az egész lefagyott társaságot.
Az utcára kiérve leintettem egy arra járó taxit, beültem és a címem bemondása után hátra dőltem az ülésben. Értetlenkedve néztem az ölemben lévő, ökölbe szorult kezeimre. Észre sem vettem, hogy összezártam az ujjaimat.  Sofőröm ijedten nézett a visszapillantóba mikor meghallotta hangos kacagásomat. Csak most tudatosult bennem, hogy mit tettem. Kesztyűt dobtam a portugálnak és kíváncsian vártam, hogy felveszi-e?


6 megjegyzés:

  1. Ááááááááá!!!!!!!!!!!csillámpóni!!!!Az igen,imádom ,ez a rész lett a kedvencem,de annyira várom a jövő hetet;))))Jehhh,most éppen ugrálok az ágyon,bírom ezt a lányt!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszik! :D :D :D
      Igen, Pep már csak ilyen. ;)
      Ui: Vigyázz, nehogy leszakadjon az ágy: :D

      Törlés
  2. oh, de kibaszottul imádom. bassza meg a jó ég <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm RenatEa!
      Örülök, hogy még ennyi idő után is tudok neked újat írni. :D
      Puszi és hatalmas ölelés <3

      Törlés