2017. január 14., szombat

52. fejezet ~ Megvilágosodás

Pearl Clark

November 22; Madrid, Spanyolország


 Elhűlve ejtettem le a telefonomat az ölembe. Magam elé meredve próbáltam felfogni azt ami az előbb a tudomásomra jutott. Hitetlenkedve ráztam meg a fejemet, hogy megpróbáljam rendbe szedni a gondolataimat.

 - Baj van? - lépett be az ajtón olasz barátom miközben kíváncsi tekintetével végig fürkészte az arcomat.
 - Nem..nincs..nem tudom.. - hebegtem összezavarodva.
 - Pep - ült le mellém aggódva. - Mi történt? Ki hívott?
 - Neymar - suttogtam a brazil nevét.
 - Kate-tel van valami? Jaj, ne kelljen már minden szót harapófogóval kihúzni belőled! - csattant fel idegesen.
 - Szereti őt - bukott ki belőlem.
 - Ki? Miii?
 - Ronaldo bevallotta neki, hogy szerelmes Catherine-be - hunytam le fáradtan a szemeimet.
 - Bassza meg! - fogta kezei közé az ujjaimat. - Akkor most mi lesz?
 - Nem tudom - dőltem a vállának. - Ezt nem kalkuláltam bele a bosszúmba.
Némaságba burkolózva ültünk a kanapén, mint két ágrólszakadt szerencsétlen, illetve csak egy. Én. A brazil hívása váratlanul ért és teljesen felkavart. Az eddig gondosan felépített tervem megingott majd darabjaira hullott. Gyűlöltem a portugált azért amit a testvéremmel tett. Kate életében először volt igazán szerelmes és az az idióta elbaszta. Sőt, még a babáját is elvesztette miatta vagyis a szakítás következményeképp. Viszont az amit Neymartól hallottam, megváltoztatta az egészet. Okafogyottá vált az egész hadjáratom Ronaldo ellen, mert ha igaz amit a kis brazil közölt velem, akkor a portugál is annyira szenved, mint a nővérem.
 - Most mi lesz? - simított végig az arcomon Vinc.- Véleményem szerint abba kéne hagynod az egészet.
 - Azt hiszem igazad van - sóhajtottam fel. - Már úgyis belefáradtam ebbe az egészbe.
 - Mibe? A Ramossal való ágytornába? - vigyorodott el, így akart jobb kedvre deríteni ami sikerült is neki.
 - Bolond vagy - fúrtam a könyökömet az oldalába.
 - De te így szeretsz - húzott magára miközben elfeküdtünk a kanapén. Hatalmas sóhajtással tettem le a fejemet a mellkasára.
 - Ez igaz - mosolyodtam el.
Az olasz srác volt az egyetlen ember, aki nem ítélt el a cselekedeteim miatt és tartotta bennem a lelket, bármilyen mélyre süllyedtem is az önutálat mocsarában. Mellettem volt, bármekkora marhaságot is csináltam. Talán az egyetlen ember volt a világon - Katen kívül - akiben teljes szívemből megbíztam. Percekig vagy talán órákig feküdtünk így. Arcom Vincent mellkasán nyugodott, míg ő a tincseimet simogatta. Soha nem érzetem még ekkora feltétlen szeretetet senkitől. Annyira jól esett, hogy mire észbe kaptam, már eláztattam a könnyeimmel az alattam fekvő pólóját.
 - Hé - emelte meg az államat óvatosan - Kicsilány - mosolygott rám biztatóan, amitől csak újabb sírógörcs jött rám. A fene sem tudta mi van velem. Nem szoktam ennyire erőtlen lenni, most mégis úgy éreztem, hogy az egész világ terhe az én vállamra telepszik. A szokásos "leszarok mindent" hangulat helyett a "minden az én hibám" lüktetett a fejemben. Utáltam az egészet. Nem akartam gyenge lenni, de nem volt erőm lerázni magamról ezt az érzést.
 - Csssh - ringatott a karjai közt az egyetlen ember aki előtt nem szégyelltem magam ez miatt. - Add ki magadból - suttogta a fülembe mire felnéztem rá. Láttam a szeretettől csillogó szemeit és a halovány mosolyt ami a szája sarkaiban játszott. Hirtelen ötlettől fogva ajkaimat az övéire nyomtam. Szükségem volt a vigaszra. Szükségem volt rá. Nem lökött el magától, megértette a mozdulatomat és fokozatosan elmélyítette a csókunkat. Az agyam kiürült, már csak az öröm maradt, hogy valaki elfogad olyan selejtesnek is amilyen vagyok. Megrészegülve merültem el a boldog tudatlanság óceánjába, amit ez a néhány perc okozott. Megkönnyebbült sóhajjal váltam el a pillanatnyi boldogságot adó ajkaktól. Ahogy kinyitottam a szememet, Vincent pimaszul vigyorgó fejével találtam szembe magam.
 - Jobb vagyok, mint bármelyik antidepresszáns - nyújtózkodott ki elégedetten, mint egy macska.
 - Önelégült majom - csaptam a vállára, de közben már mosolyogtam és milliószor jobban éreztem magam a bőrömben.
 - Hey - kapta el a kezeimet majd elkomolyodott arccal nézett rám. - Szeretlek Kiscica! - nyomott egy puszit az orromra.
 - Én is - olvadtam el egy pillanatra. Egész ismeretségünk alatt most először sajnáltam, hogy Vincenttel közös a szexuális érdeklődési körünk.
 - Oké, akkor most mi a terv? - pislogott kérdőn rám.
 - Hát... - bámultam ki a fejemből, de aztán rájöttem, hogy mi a legkézenfekvőbb. - Haza megyünk - jelentettem be.
 - Haza? Mármint Dubaiba haza? Biztos vagy benne? - értetlenkedett.
 - Ennél biztosabb már nem is lehetnék - biztosítottam róla. - Azt hiszem Ronaldo már megkapta ami járt neki, én pedig már unom, hogy állandóan az utálatos pofáját kell bámulnom - vontam meg a vállam.
 - Így is sokáig bírtad - vigyorodott el az olasz.
 Kérdőn fordultam felé.
 - Már lassan egy hónapja itt vagyunk és ez alatt szépen kikészítetted a társaságot - nevette el magát.
 - Már annyi ideje? - kerekedtek el a szemeim, de a szám mosolyra húzódott viszont volt valami, ami elmosódott árnyékként motoszkált a fejemben ettől a kijelentéstől, de nem tudtam, hogy mi. Megpróbáltam összpontosítani, hátha beugrik, hogy mi lehet az a nyugtalanító dolog, majd hirtelen összeállt a kép és rájöttem. Arcomból kifutott a vér a gondolatra.
 - Egy hónapot mondtál? - nyekeregtem, mint egy rozsdás ajtó zsanér.
 - Igen - bólintott magabiztosan Vinc. - Miért? Mi a baj?
 - Semmi - ráztam meg a fejemet, nem túl meggyőzően - csak nekem nem tűnt ilyen soknak - eresztettem meg egy hamis mosolyt.
Vincent vizslató tekintete kísért ahogy felkászálódtam és elindultam a szobám felé.
 - Tényleg minden oké?
 - Persze - játszottam a lelkest, de szívem szerint üvöltöttem volna a kétségbeeséstől. - Itt az ideje, hogy becsomagoljunk és lelépjünk - közöltem vele, majd besiettem a szobámba.
Ahogy becsuktam az ajtót, az idegességtől majdnem összeestem.
 - Oké, lélegezz mélyeket - suttogtam magamnak. - Még semmi sem biztos - mantráztam zaklatottan. - Ennyire szerencsétlen még én sem lehetek - néztem kétségbeesetten a tükörbe.
Egy gyors zuhany után mondvacsinált ürüggyel magára hagytam a barátomat és sietős léptekkel felkerestem egy gyógyszertárat. Zsebemben a kis dobozzal visszasiettem a lakásunkba. Legnagyobb megkönnyebbülésemre Vinc lelépett. Bezárkóztam a fürdőbe és remegő kezekkel bontottam ki a csomagot.
Pontról pontra követtem az utasítást, majd lehunyt szemekkel vártam az eredményt. Nagyjából öt perc múlva félve fordultam a teszt felé amin két éles csík rajzolódott ki. Abban a pillanatban értelmet nyert az utóbbi napok minden mozzanata. A rosszullétek, a hangulatingadozások, a sírás, szóval minden ami eddig nem volt jellemző rám.
 - Nem! Nem! Nem! Nem! A büdös picsába! - túrtam elkeseredetten a hajamba. - Hogy a fenébe lehetek terhes? - emeltem fel kétségbeesett tekintetemet a velem szemben lévő tükörre, de sajnos választ nem remélhettem. Pedig a legfontosabb kérdést még ki sem mertem mondani csak suttogva. - És egyáltalán kitől?

4 megjegyzés:

  1. Mi a fa***, te most csak szopa***???
    Tudom,furcsa dolog ilyet mondani egy idegennek ,de annyira Imádlak!!😭😭Pont most kell abbahagyni!!Gratulálok👊Az egész hetem sz@r lesz!!!Tuti,hogy egy robot vagy!!!Ilyen jól ÉLŐ ember NEM tud írni!!!Mert ez Bjútiful volt!Csak úgy dobálózok a felkiáltójelekkel!!!!!!De oly' mind1!A MÁSIK.HOL van a A POKOL TÜZÉBEN(rem. jól írom)kövi része.Ne vedd magadra,csak már betegesen keresem a következő részét.De,most feldobtad a napomat.Yeeeepppp.Azért,nem bánnám,ha Cris rátalálna az igaz szerelemre,lehetőleg az ikrek között😘Nah,most mindent elmondtam,szép kis monológ lett!!Egy gyors kérdés még.Eléggé rosszúl jön le,de ha tudnám az életkorodat,akkor könyebben eltudnálak képzelni(meg persze a kíváncsiság).UI:A hibák miatt,bocsi a teló nem valami kényelmes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hanna!
      Egyáltalán nem furcsa amit írsz, sőt nagyon jól esik, mert ez azt jelzi nekem, hogy sikerült amit szerettem volna, megleptelek. :D :D :D
      Kérdésedre a válasz, a Las Puertas (Pokol kapuja) egy kicsit most pihent, mert rengeteg munkám összeszaladt, így sajnos kevesebb időm jutott az írásra. :( De nem lesz ez mindig így. Anáék történetét és a Forza Milant is folytatom, amint egy csöppnyi lélegzethez jutok.
      Az életkorom veszélyes téma. Ha elárulom el kell, hogy tegyelek láb alól XDDDD :DD Maradjunk annyiban, hogy 20-60-ig beleférek. ;) :DDD
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm, hogy ennyire lelkes olvasóm vagy. Én is IMÁDLAK!
      Millió puszi és hatalms ölelés: Dolores <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés
  2. Aaaaaa Jezusom!!! A legjobb resz amit valaha olvastam! Uristen, el sem tudom képzelni, hogy mi lesz ezek után. Nagyon jo lett, mindig meg tudsz lepni! <3 Csak azt sajnálom, hogy a Las Puertason nincs resz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Amelie Frey!
      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszett, tetszik neked a történet. :D
      Mint fentebb is írtam, amint időm engedi, a többi blogomat is folytatni fogom. Egy pici időt kérek még, hogy utol érjem a magam.
      Puszi: Dolores <3 <3 <3 <3

      Törlés